Правила перевезень

Візовий режим
Для того, щоб полегшити пошук інформації, наша компанія рекомендує користуватися одним з декількох ресурсів для перевірки візового режиму, а саме ось цим. Користування дуже просте — просто оберіть свій паспорт та дивіться правила в’їзду в інші країни світу.

 

Умови надання перевізником послуг перевезення пасажирів та багажу
1) Загальні умови та порядок надання послуг перевезення
1.1) Послуги з перевезення пасажирів та багажу надаються Перевізником виключно на підставі квитку.
1.2) Квиток є Договором на перевезення, укладеним між Пасажиром і Перевізником, на підставі якого Пасажир має право використовувати транспортний засіб і пов’язані з ним послуги виключно на рейсі зазначеному в квитку.
1.3) Квиток є іменним документом для проїзду автобусом і не може бути переданий іншій особі.
1.4) Квиток є дійсним з моменту його оплати та діє до дати та години прибуття в пункт призначення вказаний в ньому.
1.5) Пасажир отримавши квиток на своє ім’я підтверджує, що він обізнаний про умови даного Договору і безумовно приймає їх.
1.6) Пасажир зобов’язаний дотримуватися Правил перевезення, які містяться на Сайті, митного та міжнародного законодавства.
1.7) Купуючи Квиток за допомогою Сайту до пункту призначення чи здійснення пересадки, Користувач зобов’язаний самостійно визначити достатню кількість часу для прибуття та здійснення пересадки. Рекомендована кількість годин очікування в пункті пересадки становить, для внутрішньо державних рейсів 4 години, для міждержавних 12 годин від моменту прибуття за розкладом. При цьому зазначення у квитку часу прибуття автобусу до зупинки за маршрутом перевезення має орієнтовне значення та не є істотною умовою договору перевезення, невиконання якого тягне за собою правові наслідки для Перевізника.
1.8) Пасажир під час посадки на автобус зобов'язаний пред'являти квиток для контролю співробітнику Перевізника одночасно з документом, що посвідчує його особу. Під час посадки на міжнародний рейс пасажир зобов'язаний пред'являти співробітнику Перевізника документи, які дають йому право на перетин міжнародного кордону.
1.9) Пасажир зобов'язаний пред’явити документ з якого вбачається застосування знижки або пільги на послуги. У разі відсутності документа, що підтверджує обґрунтованість застосування знижки або пільги, Пасажир має право скористатися послугою тільки після здійснення доплати до стандартної (без знижки) вартості послуги.
1.10) Пасажир зобов'язаний зберігати квиток до прибуття за місцем призначення вказаному у квитку.
1.11) У разі втрати квитка до моменту відправлення, відновити його можливо за місцем придбання.
1.12) Квиток є підтвердженням укладання дог страхування.
1.13) Пасажир має прибути на посадку щонайменше за 30 хвилин до відправлення автобусу. Здавши до багажного відділення свій багаж, пасажир має пред’явити всі необхідні документи і ручну поклажу представнику Перевізника (водію, контролеру тощо), який, у свою чергу, визначить місце, яке займатиме пасажир в автобусі. Якщо місце для посадки пасажира вказано у квитку – Пасажир зобов’язаний зайняти саме це місце.
1.14) Перевізник залишає за собою право зобов’язати пасажира пересісти на інше місце, ніж те, що зазначено у квитку. Зайнявши своє місце, Пасажир повинен не заважати здійснювати посадку іншим Пасажирам.
1.15) Перевізник має право під час перевезення змінити автобус; змінити посадочне місце пасажира в автобусі без попередньої його згоди і повідомлення або при заміні автобуса або для забезпечення максимально якісного здійснення подорожі. Схема автобуса при купівлі квитка носить інформативний характер, можливі зміни в розташуванні місць та проходу.
1.16) За відсутності пасажира, для здійснення посадки в автобус, у зазначеному в квитку часі та місці відправлення, Договір про надання послуг перевезення вважається розірваним за ініціативи Пасажира, а Перевізник залишає за собою право продати квиток на вільне місце.
1.17) З метою безпеки, проводжаючі та інші особи, крім пасажирів, до салону автобуса не допускаються.
1.18) Дітям віком до 12-ти років забороняється сидіти на сидіннях біля водіїв.
1.19) Перевізник має право тимчасово або повністю припинити надання послуг з перевезення пасажирів та багажу у разі виникнення дій непереборної сили (погані погодні умови, стихійного лиха, епідемії або іншої надзвичайної ситуації, дії органів державної влади, введення нових законів, військова агресія, дорожньо-транспортна пригода та інше), вихід з ладу автобусу, що здійснював перевезення, у разі наявності обставин, що загрожують життю та здоров’ю Пасажирів або інших осіб, без компенсації вартості оплачених послуг з перевезення пасажирів та багажу.
1.20) Перевізник має право припинити рух транспортного засобу (автобусу) у разі виникнення загрози життю та здоров'ю Пасажирів або інших осіб та продовжити рух після закінчення таких обставин;
1.21) У випадку виходу із ладу автобуса, який здійснював перевезення, Пасажир має право: Отримати компенсацію 100% вартості Квитка, що буде вважатися припиненням Договору перевезення та відсутністю претензій до Перевізника та Виконавця; Пересісти на інший автобус, який буде наданий Перевізником. Належним виконанням договору перевезення буде вважатися доставка пасажира у пункт призначення, який був вказаний у його квитку. В такому випадку буде вважатися, що Пасажир отримав послуги в повному об’ємі та претензій до Виконавця чи Перевізника не має.
1.22) Перевізник має право не пустити в автобус Пасажира, який прийшов на посадку в нетверезому стані (з ознаками алкогольного та / або наркотичного сп’яніння), з явними ознаками хвороби, що є небезпечними для інших Пасажирів автобуса, та/або у забрудненому одязі, та/або порушує правила поведінки в громадських місцях, а також у випадку, якщо він своїми діями заважає спокою або створює небезпеку для інших пасажирів. В такому випадку кошти за квиток не повертається та Перевізник/екіпаж не несе будь-яку відповідальність за такі дії.
1.23) Перевізник може відмовити у перевезенні пасажиру під час посадки, здійснення рейсу і висадити його в будь-якій точці маршруту, якщо той порушує положення цього Договору щодо порядку перевезення, своїми діями заважає роботі екіпажу, спокою пасажирів або створює небезпеку для оточуючих. В такому випадку кошти за квиток не повертається та Перевізник/екіпаж не несе будь-яку відповідальність за такі дії.
1.24) Перевізник має право залучати третіх осіб для надання послуг передбачених договором перевезення;
1.25) За маршрутом слідування автобус здійснює зупинки, кількість і тривалість яких оголошує екіпаж автобусу. Якщо пасажир не дотримується часу оголошеного на зупинку, водій має право продовжити слідування за маршрутом, а Пасажир здійснює слідування до пункту призначення самостійно без компенсації витрат на решту шляху. В зазначеному випадку Перевізник не несе відповідальність за залишений в автобусі багаж. Такий багаж два дні зберігається Перевізником та в подальшому передається в бюро знахідок.
1.26) Розкладом руху автобусу не передбачено час для оформлення Пасажиром Tax Free.
1.27) У випадку незабезпечення додаткових сервісних послуг (подання теплих напоїв, легких закусок, газет, журналів, перегляд фільмів, Wi-Fi, підключення до інтернету, 220V, подушки, пледи, туалет, кондиціонер і т.д.), що опціонально можуть надаватися Перевізником, Пасажир не має права на відшкодування вартості цих послуг.
1.28) Перевізник має право встановлювати у салоні транспортного засобу (автобусу) системи відеоспостереження, для забезпечення цілодобової безпеки пасажирів, відповідно до Женевської Конвенції Організації Об'єднаних Націй проти транснаціональної організованої злочинності, Конвенції Ради Європи про заходи щодо протидії міжнародному тероризму та торгівлі людьми.
1.29) Скарги направлені в письмовій формі на юридичну адресу Перевізника розглядаються протягом 30 днів від дати їх отримання. Якщо скарги Пасажира пов’язані із послугами що надавалися партнерами, агентами та будь-якими іншими особами від імені та в інтересах Перевізника, строк такої скарги може бути продовжений до 60 робочих днів.
1.30) Перевізник не несе відповідальність перед Пасажиром по правовідносинам, які відбулися перед початком та під час автобусного перевезення між Пасажиром та екіпажем Перевізника, в тому числі були оплачені останньому, але такі послуги не передбачені цим договором чи Правилами перевезень. Всі суперечності з таких питань Пасажир вирішує самостійно та не має права заявляти претензії Перевізнику.
2) Умови перевезень на міжнародних маршрутах.
2.1) На міжнародних маршрутах діють загальні умови та порядок надання послуг перевезення, а також додаткові умови, визначені пунктом
2.2) Пасажир, перед користуванням послугою з перевезення пасажирів та багажу на міжнародному рейсі Перевізника зобов’язаний самостійно ознайомитися із діючим правилами перетинання кордонів та переліком необхідних документів.
2.3) Пасажир під час міжнародного автомобільного перевезення за 12 годин до перетину кордону, на момент перетину кордону та 12 годин після зобов'язаний мати дійсні належним чином оформлені документи, необхідні для в'їзду до держав прямування, держав за маршрутом слідування, та пред'явити їх перевізнику на його вимогу. Такими документами можуть бути:
2.3.1) Паспорт громадянина країни ЄС для в'їзду та / або проїзду, перебування на території країн ЄС, країн Шенгену або інших іноземних держав, якщо внутрішнє законодавство країни не передбачає наявність у громадянина інших проїзних документів;
2.3.2) Біометричний паспорт; паспорт і віза в даному паспорті для в'їзду та / або проїзду, перебування на території країни, на яку поширюється візовий режим, встановлений законодавством країни;
2.3.3) Дитячий паспорт, проїзний документ дитини і віза в даному паспорті / документі для в'їзду та / або проїзду, перебування на території країни, на яку поширюється візовий режим, встановлений законодавством країни;
2.3.4) Для проїзду з дітьми можлива вимога наявності додаткових проїзних документів, а саме: свідоцтва про народження, нотаріально завіреної довіреності від батьків, свідоцтво про розлучення, рішення суду і т.д. Перелік документів залежить від законодавства країни, з / в / через яку слідує дитина;
2.3.5) Дипломатичний паспорт, службовий паспорт і віза, у випадку, якщо це передбачено законодавством країни проходження або транзитних країн;
2.3.6) Ветеринарні та інші документи, які є обов’язковими для перетину кордону України та транзитних країн з тваринами;
2.3.7) Інші документи, які вимагаються іноземними державами для перетину кордону України та транзитних країн.
2.4) При здійсненні пасажирського міжнародного автомобільного перевезення Перевізник має право перед початком такого перевезення перевірити наявність, але не справжність, у пасажирів документів, необхідних для в'їзду до держав прямування, держав за маршрутом прямування, і відмовити в перевезенні пасажирам, які на його вимогу не пред'явили необхідні документи.
2.5) При порушенні пасажиром візових режимів (закінчення термінів дії візи або строк дії візи не настав, заміна паспорта іншим документом і т.д.) перевізник залишає за собою право не здійснювати перевезення пасажира. Грошова компенсація пасажиру за невикористаний квиток не виплачується.
2.6) Відмова Перевізника, в міжнародному автомобільному перевезенні Пасажиру, який на вимогу автомобільного перевізника, не пред'явив документи, необхідні для в'їзду в державу прямування, держави по маршруту прямування, не тягне за собою обов'язок Перевізника, відшкодувати пасажирові завдані у зв'язку цим збитки.
2.7) Якщо під час перетинання кордону буде з’ясовано, що Пасажир не має або має неналежно оформленні документи, що дозволяють перетинання кордону і це завдасть збитків Перевізнику, Пасажир повинен відшкодувати всі збитки Перевізника, зокрема штрафи, пеню, витрати на правову допомогу тощо.
2.8) Перевізник не несе жодної відповідальності за будь-які прямі, непрямі, побічні збитки та штрафи Пасажира, які пов'язані з запізненням під час руху, і несвоєчасність прибуття до станцій слідування, якщо це спричинилося незалежними від нього обставинами (в тому числі, але не виключно, затримками під час проходження митних кордонів, погодними умовами, транспортними заторами, діями державних органів, ремонтними роботами на автошляхах і т.д., діями самих пасажирів, що впливали на виконання даних обставин) та іншими причинами, котрі не могли бути попереджені Перевізником, незважаючи на всі прийняті засоби застереження.
2.9) Пасажир несе повну індивідуальну відповідальність за порушення законодавства держав за маршрутом слідування. У разі затримання пасажира на контролі для індивідуального огляду/перевірки/оформлення митних формальностей його особистих порушень, договір про перевезення вважається розірваним, автобус має право продовжити рейс без пасажира. При цьому, виконання умов договору про перевезення вважається виконаним, незважаючи на те, що перевезення було виконане в іншому обсязі, ніж було передбачено раніше, вартість поїздки не повертається, і претензії Пасажира з цього приводу не можуть бути задоволені.
3) Правила поведінки в автобусі.
3.1) Пасажир зобов’язаний дбайливо ставитися до обладнання автобусу і не допускати його псування. В разі здійснення пошкодження обладнання транспортного засобу (автобусу) або самого транспортного засобу Пасажиром, останній несе матеріальну відповідальність перед Перевізником за завдану шкоду і зобов’язаний компенсувати Перевізнику пов’язану з цим матеріальну шкоду.
3.2) У разі, якщо автобус оснащений ременями безпеки, Пасажир зобов'язаний пристебнути їх і користуватися ними за призначенням. Невиконання цієї вимоги може призвести до накладання грошового штрафу безпосередньо на Пасажира, або виникнення обов’язку відшкодувати штраф Перевізнику, якщо його було застосовано до останнього через поведінку Пасажира. Перевізник не несе відповідальність за травми, отримані Пасажиром у зв’язку з невиконанням цього пункту.
3.3) Користуватися окропом можна лише з дозволу водія чи стюардеси під час зупинки заради уникнення нещасних випадків.
3.4) Під час користування туалетом Пасажир зобов’язаний дотримуватись санітарних правил, не кидати в унітаз засоби гігієни або інші предмети. Пасажир зобов’язаний утримуватися від будь-яких інших дій, які можуть викликати передчасне наповнення туалету.
3.5) Протягом поїздки може бути запропоновано увазі Пасажирів перегляд фільмів і прослуховування музики. Враховуючи різноманіття смаків та поглядів Пасажирів, Перевізник залишає за собою право вибору фільмів та музики, але може враховувати думку Пасажирів.
3.6) Під час зупинок автобуса, перед тим, як залишити своє місце, Пасажиру необхідно переконатися, що спинка крісла перебуває у вертикальному положенні, столик закритий і прибрано підставку для ніг.
3.7) Під час руху в салоні автобусу Пасажиру забороняється:
3.7.1) перевозити зброю та інші речі виключені з цивільного обороту, небезпечні вантажі, зокрема легкозаймисті, вибухонебезпечні і такі, що можуть забруднити транспортний засіб чи одяг пасажирів;
3.7.2) палити, вживати алкогольні напої та наркотики в салоні, туалеті, службових приміщеннях автобуса;
3.7.3) класти ноги на сидіння, загороджувати прохід в автобусі;
3.7.4) своєю поведінкою створювати незручності іншим пасажирам або заважати роботі екіпажу, під час руху відволікати увагу водія від керування;
3.7.5) робити виправлення у квитку і передавати його іншій особі;
3.7.6) користуватись аварійним обладнанням без потреби;
3.7.7) ходити по салону і стояти в проходах під час руху автобуса без нагальної необхідності. Пошкодження отримані в результаті пересування по салону під час руху вважатимуться такими, що отримані з вини Пасажира.
3.7.8) класти ноги на сидіння, лежати на сидіннях або на підлозі автобуса.
3.7.9) смітити в салоні. Сміття необхідно викидати в смітники на зупинках. відволікати водія під час руху.
3.8) В разі порушення або невиконання правил поведінки в автобусі Пасажиром, Перевізник залишає за собою право зняти пасажира з рейсу без грошової компенсації вартості квитка.
4) Правила перевезення багажу.
4.1) Один Пасажир має право на безкоштовне перевезення:
4.1.1) багажу, що займає 1 (одне) багажне місця і має розмір не більше 60х40х40 см, загальною вагою до 25-ти кг.
4.1.2) ручна кладь вагою до 5 кг, що займає 1 (одне) місце. Ручною кладдю вважається сумка, яка легко переноситься і можна її помістити на місце під сидінням або над сидінням пасажира;
4.1.3) дитячій візок у складеному вигляді;
4.1.4) інвалідний візок у складеному вигляді.
4.2) Якщо багаж має розмір більший ніж 60х40х40см та понад 25 кг вагою, він може бути прийнятий до перевезення за наявності вільного місця у багажному відділенні автобуса і за додаткову плату. При цьому можливість такого перевезення повинна бути за 24 години погоджена з офісом Перевізника.
4.3) Додатковий багаж підлягає перевезенню виключно за наявності вільного місця в багажному відділенні автобуса, не може перевищувати одне багажне місце і підлягає окремій оплаті Перевізнику. Оплата за багаж водію Перевізника заборонена. Додатковий багаж не повинен перевищувати розмірів та ваги основного багажу. Вільне місце в багажному відділенні визначає водій на посадці, беручи до уваги загальну кількість пасажирів в автобусі, розподіл по містах та інші фактори.
4.4) Перевізник не несе відповідальності за особисті речі Пасажира та за збереження багажу в салоні автобусу, за втрату пасажиром грошей, біжутерії, паспорта, цінних паперів, колекційних речей, речей, які мають наукову цінність та інших цінностей, що не знаходяться у багажному відділенні автобуса.
4.5) Перевізник несе відповідальність тільки за той багаж, який прийняв для перевезення, тобто пасажиру була видана багажна бірка, яка підтверджує прийняття багажу.
4.6) Перевізник не несе відповідальність за нанесення будь-якої шкоди речам, що легко б’ються, швидко псуються, неправильно упаковані, цінні (гроші, документи, електронні та технічні засоби тощо) речі, що перевозяться в багажному відділенні автобуса.
4.7) Перевізник не несе відповідальність за незначну або поверхневу порчу зареєстрованого багажу що перевозиться в багажному відділенні автобуса, зокрема за зламані колеса і ручки, загублені обвязувальні ремені і дрібні пошкодження, такі як порізи, подряпини, заломи або плями, які з'явилися в ході звичайної амортизації і використання під час поїздки.
4.8) До перевезення не приймаються габаритні речі, перевезення яких не було за 24 години погоджено з офісом Перевізника.
4.9) До перевезення в якості багажу допускаються велосипеди лише у розібраному вигляді, у разі наявності вільного місця в багажному відділенні та у випадку погодження такої можливості перевезення з офісом Перевізника. Велосипеди перевозяться у багажному відділенні автобуса при наявності вільного місця. У велосипеда, який перевозиться таким чином, необхідно зняти переднє колесо і упакувати окремо. Велосипед також повинен бути упакований. Розібраний і упакований велосипед рахується за дві одиниці багажу.
4.10) Перевізник несе відповідальність за втрачений багаж, що перевозився у багажному відділенні автобуса тільки якщо це сталося з вини Перевізника, що доведено Пасажиром, але не більше ніж на суму 100 доларів США на особу за умови подання заяви не пізніше трьох днів з дня виїзду автобуса.
4.11) Заборонено перевозити багаж, що загрожує безпеці або здоров'ю інших пасажирів може пошкодити інший багаж або транспортний засіб. Перевізник має право відмовити в перевезенні багажу, якщо у екіпажа автобуса є підозри, що вміст сумок може викликати затримку під час проходження процедур в пунктах пропуску та митного оформлення. Пасажир має право поїхати без такого багажу. У випадку відмови – вважається, що Пасажир добровільно відмовився від такої поїздки.
4.12) Перевезення тварин можливе лише за згоди Перевізника і за окремим квитком. Тварина перевозиться за окремим квитком з наданням окремого місця. Перевезення тварин можливе лише в спеціально призначеному для цього бокси (контейнери, клітці, тощо). Перевезення собак дозволяється лише в наморднику. Будь-як тварина, що підлягає транспортуванню автобусом Перевізника має бути вакцинована і пасажир повинен мати про це відповідний документ. Перевізник має право відмовити в перевезенні тварини, якщо остання веде себе агресивно до оточуючих, може заподіяти шкоду пасажирам чи автобусу, чи може заважати при перевезенні іншим пасажирам. Шкода заподіяна твариною іншим пасажирам або Перевізнику відшкодовуються Пасажиром в повному обсязі з урахуванням штрафів, пені та інших будь-яких витрат.
4.13) Пасажир, який має надмірну кількість багажу, яку неможливо помістити до багажного відділення автобусу, та відмовляється їхати, втрачає право на повернення вартості квитка. Радимо переправляти багаж заздалегідь, коли автобуси менш завантажені.
4.14) Перевізник не відповідає за зберігання забутих в автобусі предметів і багажу. Але вживає заходів до повернення забутих речей власнику, шляхом передачі їх до найближчого представництва Перевізника.
4.15) Обслуговуючий персонал автобуса має право в разі виникнення сумнівів, а також для забезпечення безпеки поїздки і виконання митних правил - вимагати від пасажира показати вміст багажу. При відмові пасажира виконати дану вимогу, персонал автобуса має право відмовити пасажиру в перевезенні підозрілого багажу.
Зв'язатися по телефону
Замовлення квитків +38 (098) 343-82-82
Служба підтримки +38 (050) 082-82-82